Tuesday, September 3, 2013

BIODATA

Dulu masa kecik-2 masa zaman aku jadi budak-2, kawan aku selalu adakan satu buku untuk buat biodata. Lepas tu nanti dia suruh kawan-2 dia isi. Aku mengaku aku pun pernah terjebak dengan benda ni. Biasalah budak-2 dan tiba-2 aku rasa rindu pulak nak buat biodata untuk diri aku sendiri. So, pada sesiapa yang nak tahu tentang diri aku, korang boleh lah baca bioadata aku ni. Hihihihi :D

My Biodata (",)

Nama panjang : Wan Abdul Hadi Bin Kamarol Zaman.

Nama pendek : Hady / Wan.

Status : Belum berkahwin.

Nombor kad pengenalan : 960717-01-**** (bahaya).

Tarikh lahir : 17 Julai 1996.

Tempat lahir : Johor Bahru.

Waktu dilahirkan : 7.25 a.m.

Hobi : Makan angin, tengok wayang, shopping, buat kerja rumah (kalau rajin), dengar lagu, layan internet, lepak dengan kawan-2, makan, tidur.

Cita-cita : Engineer
.

Nama bapa : Kamarol Zaman.

Panggilan : Abah.


Nama ibu : Nik Suzana Murni.


Panggilan : Mama.

Adik-beradik : Anak pertama daripada 3 orang adik-beradik.

Nama adik :

1. Wan Nurwani.


2. Mohamad Hazim.

Warna kegemaran : Hitam, pink, biru, hijau, merah.

Makanan kegemaran : Nasi ayam, burger, kentucky fried chicken.

Minuman kegemaran : Milo, horlicks, ice blanded, juice.

Impian : Nak ada rumah dengan kereta sendiri.

Genre filem pilihan : Adventure, ro
mantik, komedi, seram.

Lagu kegemaran : Aku minat sesebuah lagu tu bergantung pada melodi dan liriknya. Kalau best, aku suka lah.

Tempat perlancongan idaman : Tempat yang ada salji.

Sifat semulajadi : Pendiam, pemalu, boleh bertolak ansur dan yang paling penting peramah apabila ditegur.

** Okay itu je kot yang aku nak bagitahu. Lupalah apa lagi nak cerita. Jumpa lain hari. Bye-2 !

0 comments:

Post a Comment

 
;